ذکات دانستن

 

با سلام مجدد خدمت همه دوستان

امیدوارم که همه عزیزان خوب و خوش و سلامت در پناه خداوند بزرگ و مهربان بوده باشند.

با توجه به اینکه اعتقاد دارم تنها دانستن کافی نیست و آدمی باید از دانسته های خود دیگران را نیز آگاه و بهره مند نماید و ضمنا فرصت شناخت و همفکری و بهره گیری از تجربیات دیگران را نیز از دست ندهد. از نظر بنده آگاهی های نوع بشر فقط در صورتی مفید به فایده خواهد بود که بتواند کمکی به دیگران نموده و حتی الامکان نیازی از دیگران را برطرف نمائید . حال این کمک چه از بعد مادی مانند اختراعات و چه از بعد معنوی مانند دادن شناخت و آگاهی نسبت به مسائلی که معمولا ما انسانها دچار آن هستیم ( درست مانند کاری که یک روانشناس انجام می دهد) باید راهگشا و قابل فهم، قابل درک و قابل نقد و بررسی باشد.    
لذا تصمیم گرفته ام به زودی سلسه مباحثی را در این قسمت مطرح کرده و تا آنجاییکه مطالعات و تجربیات بنده یاری نمائید ( البته به کمک شما دوستان عزیز خودم ) به سهم خودم قدمی هر چند کوچک و ناچیز در این مقوله برداشته و به هر صورت دینی را که در خود نسبت به داشته ها و دانسته هایم و شما دوستانم دارم ( از هر گوشه خاک عزیز و پهناور ایران قشنگمون ) ادا کنم که گفته اند زکات دانستن ،‌یاد دادن است.
انشاء الله در روزهای آینده در نظر دارم راجع به مبحث خواب، چگونگی و چرایی خواب دیدن،‌ چرا بعضی از افراد خوابهایی که می بینند به راحتی تعبیر می شود ، آیا اصلا همه توانایی خواب دیدن را دارند یا خیر، آیا تا بحال برای شما پیش آمده که که چیزی را در بیداری ببینید یا جایی بروید که احساس کنید قبلا آنجا بوده اید یا آن چیز را دیده اید یا حتی جالبتر اینکه حتی در ذهن خودتان می توانید تا چند لحظه بعد از آن رخداد را هم بگویید ؟؟؟؟ جواب این سوال و سوالهای مشابه آن و.... بعضی نکات دیگر .
در هر شکل منتظر نظرات شما دوستان خواهم بود و سعی می کنم در اولین فرصت ( به دلیل اینکه من شاغل هم هستم زمان دقیقی مشخص نکردم ولی سعی می کنم بیشتر از چند روز تاخیر در نوشتن نداشته باشم) مطلب مورد نظر را بنویسم و در معرض نقد و بحث و بررسی شما دوستانم قرار دهم.
تا سلامی دیگر

دوستدار همه شما

بستنی

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی جمعه 17 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام و تشکر من شنیدم برای اقای رهبرزاده مشکلات از طرف حکومت ایجاد شد
در ضمن ایشان که با عالم ارواح رابطه داشت نمیتوانست با کمک انها به ثروت دست یابد
در ضمن من هم به نکیر و منکر و.. اعتقاد ندارم و این ماسیل که در مورد خدا میگویند باور ندارم نمیدانم هدف خلقت چیست
گیجم و افسرده

شما باید مطالعه خود را در این زمینه زیاد کنید
در مورد اثبات وجود خدا دلایل بسیاربسیار زیاد وجود دارد و اصلا نباید شک کرد
روح و جن و ... مثل ما انسانها در این جهان وجود دارند ودارای قدرتها ومحدودیتهای خاص خودشان هستند

شیوا سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:59 ق.ظ

سلام بستنی
خوبی؟
چرا دیگه مطلب نمی نویسی
تازه داره جالب میشه
منتظرم
ممنون

محمد امین امامی جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:20 ق.ظ

سلام
واقا مطالب خوبی مینویسی.
من خودم احضار روح میکنم.
واقا پدیده ای بنام روح وجود داره نیروئی که میشه هس کرد و لمسش کرد.اگر کمکی خواستی من در خدمتم.
راستی هر وقت وب لاگتو آپ دیت کردی به من یک میل بزن.

هیشکی پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:16 ق.ظ http://sedaye-pare-tanhai.blogsky.com/

سلام.
باز هم سر میزنم.
دفعه دیگه که اومدم می خوام با حالتر باشه.
موفق باشی.
به من هم سر بزن

پیام یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:35 ق.ظ http://homaye-saadat.blogspot.com

با درود خدمت دوست گرامی.
حقیقتا از مطالبتان استفاده بردم و مخصوصا در مورد بختک که شخصا از شش سالگی تجربه اش کرده ام!
منهم بتجربه دریافتم که با این حالت مبارزه نمی باید کرد که نتیجه ای جز هدر دادن انرژی نخواهد داشت و می دانستم چیزی بغیر از وجود خود آدمی یا همان کالبد اختری نیست. اما از زمانی که راه استفاده یا شاید سواستفاده از آن را دریافتم، دیگر این حالت بسراغم نمی آید. من با جستجو در کلمه کتاب انسان روح است نه جسد (رئوف عبید مصری به اینجا آمدم. از دوستی که این کتاب را به من معرفی کرد و اما به من نداد که بخوانم (می گفت خواندنش اجازه می خواهد!!!!!) شنیدم که ای کتاب نایابست. آیا براستی چنین است؟
پیروز و پاینده باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد