ارتباط با اجنه

 با عرض سلام خدمت دوستان عزیزو حالا ادامه مطالب:

در حوزه علمیه قم فقط سه نفر به دانش ارتباط با اجنه آشنا هستند و این سه تن از انتقال دانسته های خود جز به یک تن منع شده اند ارتباط با اجنه بسیار آسان است اما اگر به دانش مهار کردن این ارتباط آشنایی نداشته باشید به وضعیتی دردناک گرفتار خواهید شد اکثرا به جهت سوءاستفاده از قدرت اجنه قصد ارتباط با آنها را دارند غافل از اینکه اجنه ها بسیار قدرتمند تر ازچنین انسانهایی هستند و نه تنها به خدمت آنها در نمی آیند بلکه از کالبد روحی انسانی به نفع خود بهره می گیرند طوری که روح ما دراختیار اعمال جادویی آنها قرار می گیرد و جسم ما متشنج و رنجور شده و همه فکر می کنند شخص مجنون شده است در حالیکه شخص مقهور و مسخ جن شده و روح وی دائما درحال برآوردن حاجات جن است که در این حال شخص جن گیر با قدرتهای روحی خود می تواند قربانی را نجات دهد و متاسفانه تعداد این افراد در ایران از انگشتان یک دست هم کمتر است و الباقی کلاهبردار و کلاش هستند مخلص کلام توصیه می کنم تحت هیچ شرایطی از روی جزوه های جعلی جادوگران و افراد ناصالح اقدامی انجام ندهید اگر بخواهم مثالی عرض کنم این جزوه ها مثل نوشتن ویروسی است که سیستم عامل نویسنده را هک خواهد کرد.

اگر مصیبتی درارتباط با جن زدگی برای عزیزی رخ داد بدون اینکه از جواب منفی مدرسه علمیه قم دلسرد شوید آنقدر دور و بر مسئولین آنجا بگردید تا بالاخره شما را به یکی از سه روحانی متخصص آنجا معرفی کنند هیچ راه مطمئن دیگری وجود ندارد شخص تسخیر شده با علاقه ای که به ارتباط با جن نشان داده منافذ روحی خود را به روی جن می گشاید و جن او را تحت انقیاد خود درمی آورد توجه داشته باشید که شخص جن زده دیگر آن شخص سابق نیست و نباید او را بغل کرد و با محبت بوسید چون به این شکل منافذ روحی خود را به روی جن تسخیر کننده گشوده اید به همین خاطر است که معمولا عارضه جن زدگی به خانواده شخص سرایت می کند البته تمیز دادن افراد دیوانه عادی از جن زده ها نیز نیاز به تخصص ویژه دارد که علائم آن را بنا به دلائلی نمی توانم به عرض برسانم.

تا بعد...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
همایون شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام بر دوست عزیز
مگر نه اینست که ذکات علم نشر آن است
مگر نه اینست که می گویند اگر بینی که نا بینا و چاه است اگر دستش نگیری تو گناه است پس این بازیها و کتمان گریها برای چیست؟
آقایون متخصص در علوم غریبه چه بخواهند و چه نخواهند با مشتاقان شناخت چنین علومی روبرو هستند. با کسانی که به قول شما روح خود را دز اختیار می گذارند. پس چرا از لاک خود بیرون نمی آیند و دستی نمی گیرند. چرا از مردم گریزان هستند. چرا از طریق آزمون و یا هر روش دیگر شاگردانی را با هدف کمک به گمراهان مشتاق شناخت علوم غریبه آموزش نمی دهند.
اگر شما دستی بر آتش دارید سلام مرا به آقایون ابلغ فرموده و بفرمایید خود شما از کجا شروع کردید که به این مقام رسیدید.

هاشم دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.irstarnet.com

سلام حامد جان
من خیلی علاقمند به فراگیری علوم غریبه هستم و چند سالی هست که در این زمینه ها تحقیق میکنم اما متاسفانه تا کنون به نتیجه ای نرسیدم .
خیلی ممنون می شوم اگه کسی را در این زمینه می شناسید به من معرفی کنید .
در ضمن کار من طراحی سایته و خوشحال می شوم در این زمینه ها کمکی کنم.
موفق و پیروز باشید.

سعیده سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ http://drshariatiemotafaker.blogfa.com

سناااممممم

ووووووووووووووووی منم عاشق این جن و روح و اینام


بهم سر بزن
لینکم میکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد