خود شناسی

خودشناسی از روی امضاء

 

 کسانی که به طرف عقربه های ساعت امضاء می کنند ،انسانهای منطقی هستند .
کسانی که بر عکس عقربه های ساعت امضاء می کنند ،دیر منطق را قبول می کنند و معمولاً غیر منطقی هستند.

 کسانی که از خطوط عمودی استفاده می کنند لجاجت و پافشاری در امور دارند .
کسانی که از خطوط افقی استفاده می کنند انسانهای منظمی هستند .
کسانی که با فشارامضاء می کنند ، در کودکی سختی کشیده اند .
کسانی که پیچیده امضاء می کنند آدمهای شکاکی هستند .
کسانی که در امضای خود اسم و فامیل می نویسند خودشان را در فامیل برتر می دانند.
کسانی که در امضای خود فامیل می نویسند دارای منزلت هستند .
کسانی که اسمشان را می نویسند و روی اسمشان خط می زننداحتمالاً شخصیت خود را نشناخته اند.
کسانی که به حالت دایره و بیضی امضاء می کنند ، کسانی هستند که می خواهند به قله برسند .

به سلامتی

به سلامتی :
به سلامتی درخت/نه به خاطرمیوش/به خاطر سایه اش
به سلامتی کرم خاکی/نه خاطر کرمش/به خاطر خاکی بودنش
به سلامتی دیوار/که هر مرد نا مردی بهش تکیه می کنند
به سلامتی مورچه/که کسی اشکش رو ندیده
به سلامتی خیار/نه به خاطر خ اش/بلکه به خاطر یارش
به سلامتی گاو/چون نگفت من/گفت ما
به سلامتی شلغم/نه به خاطر شلش/به خاطرغمش
به سلامتی کلاغ/ نه به خاطرسیاهیش/به خاطررنگیش
به سلامتی سگ/نه به خاطرپارسش/به خاطر وفاش
به سلامتی هرچی نامرده که اگه نامرد نباشه مردا شناخته نمیشن

 

ببین چیکار کرد

 

.

نمیدونم

سلام بر دوستان عزیز

یه یارو میره خواستگاری درو پنجره ساز بوده ، ازش میپرسن شغل شما چیه؟ میگه نصب ویندوز.

 این sms زیبا هم تقدیم به اونایی که همراه دارند.

baba 10met garm,

 9karetim,

 8tablakotim,

7tire babatim,

 6she mashinetim,

 5jere khonatim,

 4keretim,

 3loolaye vojoodetim,

 2roshkatim,

 1kam maro daryab

این بازیهای فلش زیبا هم تقدیم به دوستان عزیزم:

http://hamed-rezaei.persiangig.com/document/Karim Kareem.exe

http://www.hamed-rezaei.persiangig.com/document/Shanghai Dynasty.exe

 

تبریک

با عرض سلام خدمت همه دوستان عزیز

سالروز تولد سرور شیعیان آقا علی بن موسی الرضا (ع) را به شما تبریک میگم.

ان شاء الله قسمت همه بشود قسمت ما هم بشود که تو حرمش روحمانرا پرواز دهیم.

 نمیدانم شما هم رفتین یا نه اما واقعا چه صفایی داره موقع نماز مغرب نشتن تو حیاط و صحنش و آن نسیم خنکی که به صورتمون میخوره.

این چند تا عکس هم تقدیم به دوستان عزیزم:

اگه گفتین این چیه؟

این معما رو حل کنید

کلک

 

وصیت نامه

وصیت نامه

 

وصیت نامه ام به شرح زیر می باشد : قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم. بعد از مرگم، انگشت‌های مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت‌نگاری قرار دهید. به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم! ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک‌کاری کنند. عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب اکیدا ممنوع است. بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم. کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد! مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند. روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست. دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید! کسانی که زیر تابوت مرا می‌گیرند، باید هم قد باشند. شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید. گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد. در مجلس ختم من گاز اشک‌آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند. از اینکه نمی‌توانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می‌طلبم. به مرده شوی بگویید مرا با چوبک بشوید چون به صابون و پودر حساسیت دارم. چون تمام آرزوهایم را به گور می‌برم، سعی کنید قبر مرا بزرگ بسازید که جای جسدم باشد.

تا بعد...